BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Monday, February 16, 2009

pemalas

aku rasa tu adalah panggilan baru yang sesuai dengan diri aku.aku ni bukan kata malas sikit2 jer sekarang tapi kemalsan aku tu leh kata dah sampai tahap kritikal.hobi baru aku sekarang tido dan berangan..huhu..berangan nak kahwin:) penyakit lama dah start balik dah.hehe..ri rabu ni aku ada test family tp aku rileks jer.walaupun rummate aku rajin giler study tp aku tak terpengaruh pun.huhu.apalah nak jadi dengan diri aku neh. takut bila pikirkan sikap sendiri.aku tak nak pointer aku jatuh tp melihatkan kemalasan aku ne mmg tak mustahil benda tu kan jadi.Ya Allah tolonglah aku....

2 comments:

ilmu said...

kak....rajin2 rajin....kena rajin...kekalkan dL sampai akhir sem..chayok2

"ourlife..." said...

he,thanks....