BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Thursday, January 13, 2011

SaYa MaLu...

Erm bunyi tajuk pun dah semacam kan? hehe...Sebenarnya terasa sangat2 segan dengan kawan2...tak tahu la ni di kira malu bertempat atau tak....

Banyak benda yang wat saya rasa malu dengan kawan2

1. Saya dah semakin tak pandai~~

huhu. Agaknya bila dah tua semakin banyak plak karat2 yang melekat kat otak, sampaikan kadang2 kalau sir tanya dalam kelas tak pernah ade keberanian nak menjawab....

2. Saya rasa malu bila kawan2 lama tau saya dah clash dengan dia~~

Sebabnya? mudah jer....saya beria bagitahu saya nak kahwin dengan si dia tahun neh....dan beria memberitahu kawan2 lama saya bahagia dengan hidup sy sekarang...Tp tgk apa yang berlaku sekarang pada saya?? Kesian plus bodoh (tertipu jer.....)

3. Kehidupan saya yang semakin kelam dan kabut dan kabus dan seumpama dengannya....

Saya rasa hidup saya sekarang betul2 tak terurus (atau jiwa saya yang tak terurus, entahla..). Saya ketawa sepuas hati...saya bergembira dengan kawan2...saya senyum memanjang...saya menggatal dengan orang...tp hati saya?? Who knows better than me..................

4. Saya rasa Teramat rendah diri dan ye saya memang rendah hakikatnya

apa yang wat saya rasa macam tu?? Tak dapat la jugak saya nak pastikan.....yang penting itu yang saya rasa.HuHU...

5. lAGI?? aPA LAgi yang wat saya rasa malu???

Saya malu dengan segala2nya..........agaknya sebab otak tengah tak betul...jadi lebih baik saya stop dulu sebelum saya melalut tak tentu hala~~

3 comments:

Anonymous said...

erm jgn la malu ngan kawan2. sebabnye seorang kawan yg baek n layak digelar sahabat akan sentiasa terime sahabatnye no matter in what situation. so xde istilah malu in frenship tau.. hehehe.
n lagi, kak try la cari diri kak yg kuat di celah2 kekabutan hidop kak skang ni. insyaAllah.. :-)

"ourlife..." said...

you always know how to make me feel better, thanks my dear....

Anonymous said...

:-) i lap u~