BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Monday, February 7, 2011

Andai itu takdirnya.......


erm ari ni terasa amat sedih skali....aku mula terfikir apa yang aku harus fikir...
mula mencari jawapan tuk sesuatu yang aku sendiri tidak pasti,
mula ingin melihat ke depan tanpa enggan menoleh ke belakang...mula ingin mencari suatu sinar baru tuk meneruskan hidup aku...

Sesugguhnya terasa begitu sukar tuk aku meneruskan hidup aku tanpa si dia yang aku cintai
terasa begitu kosong jiwa dan hari-hari yang aku lalui
terasa begitu panjang hari-hari yang aku tempuhi.....

aku sayang padanya...
keinginan tuk terus bersama dengannya masih terlalu menebal dalam diri aku
aku ingin dia kembali ke sisi aku seperti suatu waktu dulu
tidakkah dia faham hasrat dan gelora hatiku saat ini??

aku masih berharap dan terus mengharap
sedang dia langsung tidak menitipkan berita buat aku
masih seperti dulu kah dia?
atau kini dirinya sudah menjadi milik insan lain?
mungkin yang jauh lebih baik dari aku.......

ya Allah..
andai itu takdirnya untuk aku,
aku terima....
bukan bermaksud aku sudah lupa
tp ingin mencari sebuah kekuatan yang aku rasa kian goyah,
sudah penat hati ini merintih,
sudah puas hati ini menangis...

aku ingin berhenti berduka
dan aku pasrah kini
andai itu takdirnya.............

2 comments:

Anonymous said...

u deserved a better man.. percayalah...

"ourlife..." said...

huhu..entahla azie. i think he is enough for me...i don't need a better man, i need him.................