BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Monday, December 20, 2010

BILA ANAK SAUDARA MULA BERTANYA~~

Semalam waktu aku tengah bukak facebook, aku tengoklah gambar sorang mamat neh. Anak saudara aku, along yang baru nak masuk 7 tahun tiba2 datang dan mula la dia bercakap tanpa henti seperti kebiasaannya :)


ALONG: Alang, abang....(ex aku) tu comel, along nak tengok gambar dia boleh?
AKU : xde dah gambar abang...
ALONG: np? alang dah buang ke?
AKU : yup...
ALONG: Alang nak kahwin dengan abang...?
AKU : terdiam, (tidak tahu apa yang harus aku jawab)
ALONG: alang kahwinla dengan abang...along suka, abang comel...alang jangan kahwin dengan yang ni (merujuk pada gambar mamat yang aku tgh tgk). Abang....baik, dia hantar alang balik kampung... dan along terus bercakap tanpa henti pasal ex aku sampai aku rasa sebak...
AKU : erm ye la...mengangguk lemah~~~

3 comments:

nur said...

hu....(T_T)

Syahidah Mohammad said...

Knurul!!!!sy bru jmpe blog akk!!pink seyh...wewitttttt...I folo~~~~
^_~

"ourlife..." said...

he:) baru aktif balik ida ...gara2 kebosanan yang melampau...tak pandai nk tukar b/ground...tu yg jadi pink tu..he