BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Monday, December 13, 2010

SUATU PAGI....


sekarang ni tiap kali bangun hatiku rasa semacam jer....mungkin masih teringatkan kenangan dulu.xsangka akhirnya antara aku dan dia dah xde pe2.kadang aku rasa semua ni tak berlaku dalam hidup aku. ni hanyalah sebuah mimpi yang bersifat sementara..aku seoalah2 tak mampu menerima hakikat bahawa dia telah jadi milik orang lain.aku seolah2 x sanggup tuk mempercayai bahawa dia melukakan hatiku. jauh di sudut hatiku, aku benar2 berharap agar semua ni tak benar dan bila tiba masanya dia akan kembali menyinari hidupku...entahla.aku pun tak pasti dengan apa yang harus aku pikirkan atau lakukan...semuanya berlaku sekelip mata.terlampau sukar tuk aku menerimanya. tp aku percaya hidup mesti terus...kalau aku menangis air mata darah sekalipun nothing will change.he's already made up his mind, so will i. orang kata kalau dah memang jodoh kita tak kemana. if he comes back, will i accept him again is not a question yet....................

0 comments: