BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Thursday, December 16, 2010

BILA TERASA RINDU.......


Sukarnya aku rasakan menanggung rindu di hati. kenangan yang berlalu xsemudah nak ku lupakan. Walau antara kita tiada apa2 ikatan lagi namun hatiku ttp menyayangimu. Aku tak sangka kesetiaan yang aku berikan di balas sebegini rupa...Entahla, mungkin apa yang berlaku di antara kita bukan salah kamu semuanya..tp nape kau tidak berikan aku peluang tuk aku memperbaiki nya supaya perhubungan kita kan kembali mesra seperti dulu. Nape kau bilang sayang sedangkan hatimu tak merasakan semua itu lagi...nape kau berikan aku harapan, sedangkan hatimu sudah mula menjauh...nape kau buat aku mcm ni? apapun persolan yang aku fikirkan, namun semua tu x menghalang rindu ku padamu tuk datang menjengah..menggoncang tingkap hatiku yg aku cuba tutup buatmu..........

0 comments: