BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Thursday, December 16, 2010

hujan d hari yang penuh rahmat

erm...ri ni hari jumaat, yang semua org pun tahu. kat umah aku sekarang hujan..org kata hujan rahmat. waktu aku tulis blog neh, jam menunjukkan pukul 1.14 tghari. waktu neh amat afdal kan tuk berdoa...ya Allah aku harap si dia juga takkan melupakan aku. moga satu hari nnt dia kan kembali untuk aku. aku ingin memaafkan dia, tidak kira sebesar mana silap dirinya...aku ingin bina kembali kebahagian yang telah runtuh antara aku dan dia....aku ingin bermula kmbali. moga semua yang berlaku adalah tidak benar. semoga pertunangan yang si dia khabarkan adalah pembohongan semata-mata...aku ingin berharap, masih terus ingin menunggu si dia kembali....hingga sampai satu saat bila aku mulai penat tuk terus mengharap, kembali lah padaku sebelum itu, kembali lah padaku sebelum ku kunci pintu hatiku....kerana AKU AMAT MENYAYANGIMU......................

0 comments: