BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

Thursday, December 23, 2010

KEPUTUSAN YANG SANGAT MENDUKACITAKAN~~


ERM...semua orang bercakap pasal result dan aku pun teringin sama...teringin meluahkan rasa dukacitanya selepas melihat result sendiri yang bermula semester enam menjadi sangat dasyat dan teruk...huhu. Aku pun tak tahu apa dah jadi pada aku..rasanya aku dah buat yang terbaik sem lepas, walaupun dalam keadaan penuh tekanan~~


tapi, bila melihatkan hasilnya....aku memang cukup terperanjat. Rasa tidak percaya dan tidak dapat menerima hakikat. Subject yang aku score dapat teruk, memang aku tak faham apa yang lecturer nak...

Apapun macam biasalah, tuk tenangkan hati sendiri...aku terpaksa redha. Dan ayat biasa yang aku suka guna tuk pujuk hati "xpela..menangis air mata darah sekalipun benda dah jadi..huhu"

Untuk 4 tahun kebelakang ni, this is the worst year for me..........ibarat sudah jatuh di timpa tangga pula. Apalah agaknya Hikmah yang Dia ingin berikan pada aku sampai bertalu-talu ujian yang Dia berikan pada aku..

ish! Aku ni memang teruk betul, sesungguhNya Dia tidak akan menzalimi hambaNya, yang baik itu datang dariNya dan yang buruk itu datangnya dari aku sendiri, cuma aku pohon padaMu ya Allah....berikanlah aku kekuatan, tabahkanlah hatiku di kala dugaan datang menduga...berikanlah aku petunjuk Mu ke jalan yang benar~



1 comments:

Anonymous said...

kak.. ape2 pon nnt sem depan same2 kite berusaha ok.. yup, Allah x pernah menzalimi hambanYa.. sayang kak.. :-)